VERPLEEGSTER.

VERPLEEGSTER.

Mijn nicht Yonie volgt de opleiding
voor verpleegster. Nog even en 
ze heeft haar opleiding afgerond.


Het leek me leuk om daar iets me te doen.
Wat geresulteerd heeft in het maken 
van dit gehaakte verpleegstertje.


Ze heeft lang haar en bruine ogen gekregen.
Op deze manier heb ik Yonie weergegeven. 
Leuk is het om iets kenmerkend 
van haar te laten zien.


Nog een leuke kleine uitvoering gemaakt 
van het verpleegstertje. 
Een leuke sleutelhanger, 
die ze aan haar sleutelbos kan bevestigen.
Leuk voor onderweg.

Groetjes Martina.





Reacties

  1. Ooo wat een toffe attentie. Die zal blij verrast zijn !!!
    Grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi ! haak ook en zou graag nog wat patronen vinden voor het maken van sleutelhangers ... heb je hier het patroontje van of kan je mij laten weten waar ik deze vind ..


    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

LIEVE KNUFFEL POPPEN.